Noutati:
  • “Țara mea de glorii, Țara mea de dor…”
  • Doamna Doctor Zaharia ne-a dăruit și un Priveghi fără egal
  • Centenar VASILE LUCACIU (1852-1922) EROU al NAȚIUNII ROMÂNE
  • În semn de omagiu pentru Sfinții închisorilor, Expoziția Monumentele Basarabiei furate la Râmnicu Sărat
  • Vai de comunism (pentru nostalgicii acestuia)

Partidul Corectei Guvernari Partidul Corectei Guvernari

  • Despre noi
  • Program politic
  • Statut
  • Inscrie-te
  • Actualitati
  • Contact
Doneaza
  • Despre noi
  • Program politic
  • Statut
  • Inscrie-te
  • Actualitati
  • Contact

Program Politic PCG

  • Relatii cu biserica
  • Moralitatea si Sanatatea
  • Dezvoltarea României
  • Eliminarea coruptiei
  • Apararea principiilor
  • Reîntregirea României
  • O Românie demnă

Inregistrati-va in Newsletter-ul PCG pentru a primi cele mai noi informatii

Vrei sa te inscrii in PCG? Descarca cererea de inscriere AICI

Omul nu poate fi despărţit de Dumnezeu, nici Politica de Morală. 

(Sf. Thomas Morus, Protectorul politicienilor și al oamenilor-de-stat.)

PREAMBUL    

Revenirea în viaţa publică a Partidelor Istorice, care au rezistat dictaturii sovieto-comuniste, a însemnat reluarea firului întrerupt al pluralismului politic şi readucerea României în Familia Europeană.

Partidele Istorice  nu au realizat, însă, desprinderea completă de trecutul comunist. Schimbările survenite după 1989 nu au dus la reînfiinţarea României – adică la eliberarea ei de la falsa personalitate a Anti-României în care era încătuşată – şi la redobândirea naturii ei adevărate, prin integrarea propriei esenţe, regăsite odată cu libertatea. Mai exact, aceste schimbări nu i-au modificat decât aparenţele, ele nu i-au redat fiinţa, ci au creat un alt fals, o altă ne-Românie. Atâta vreme cât condiţia prealabilă şi obligatorie a reînfiinţării României autentice – lichidarea Anti-României – nu va fi îndeplinită, nu va exista decât o Românie de impostură.

De aceea, urgenţa lichidării rămăşiţelor instituţionale şi de mentalitate specifice totalitarismului marxist şi situaţia actuală gravă, atât din Ţară cât şi din Străinătate, ne determină să întemeiem un Partid puternic ancorat în fiinţa Neamului Românesc. Ne implicăm în viaţa publică spre a atrage în activitatea politică toţi cetăţenii animaţi de dragoste creştinească faţă de aproapele şi de patriotism.

În Ţară, ne alarmează exodul tinerilor, agresivitatea excomuniştilor aflaţi la putere, pericolul întoarcerii la totalitarism şi lipsa de personalităţi şi partide apte să dea un rost frământărilor populaţiei şi să unească forţele Opoziţiei, dând sens politic  acţiunilor stradale.

Pe plan extern, ne îngrijorează pericolul descompunerii Uniunii Europene, egoismul marilor puteri prea puţin dispuse să recunoască legitimitatea intereselor ţărilor mai mici – cu atât mai justificate, cu cât ele reprezintă frontul imediat vulnerabil la presiunile tot mai agresive ale Rusiei. Aceasta continuă să fie cel mai mare pericol pentru identitatea şi libertatea popoarelor vecine, iar Occidentul acţionează prea lent pentru a face faţă acestor ameninţări.

În aceste împrejurări grave, PCG va acţiona hotărât pentru construirea unei Coaliţii a Forţelor Politice Creştine şi Naţionale, dincolo de doctrine şi   programe, care să ofere fiecărui român cinstit şi conştient o platformă de pe care să poată servi interesul naţional, spre o cât mai urgentă ieşire din criza moral-politică actuală.

Deviza Partidului Corectei Guvernări este „ADEVĂR și CINSTE”.

ISTORIA şi TRADIŢIA POPORULUI ROMÂN

Spre a pune un fundament solid Partidului nostru este necesar să definim limpede istoria și tradiția Neamului Românesc.

Programul Politic al Partidului Corectei Guvernări (PCG) ține seama de realitățile noastre istorice, de situația prezentă şi are în vedere pregătirea unui viitor mai demn.

România este pentru noi cea autentică. Adică aceea care reprezintă tradiţia, firească de la primele state feudale, constituite de războinicii care au luptat împotriva năvălitorilor barbari şi de clericii care au asigurat continuitatea dreptului public roman (în versiunea lui bizantină), veghind la organizarea şi funcţionarea instituţiilor publice. De aceea, originea primordială a Puterii din cele trei Principate Româneşti este dublă: pe planul ideii de drept (doctrina prevalentă) este de sorginte sacră, iar pe planul exercitării dreptului de constrângere este de origine militară: statul-major al şefului militar (cancelaria domnească confundându-se până în sec. XVI cu administrarea domeniului domnesc).

România este o relicvă a teritoriului din vremi imemoriale locuit de Români, care a putut fi, prin lupte şi re-alipiri, salvat de agresiunile succesive ale valurilor de năvălitori motivaţi de pradă. Şi de acapararea pământului, deoarece în Evul Mediu posesia acestuia era deopotrivă isvorul puterii politice şi a bogăţiei personale şi colective (obştiile). Fenomenul acesta este contrar celor petrecute în ţările vecine şi în Apus, unde statele nou constituite s-au născut prin acapararea de teritorii.

Dreptul de a conduce şi a afirma comunităţile solidarizate de pericolul agresiunilor externe le revenea în mod natural războinicilor, adică nobililor capabili de a aduna, instrui şi organiza cete de luptători motivaţi de apărarea neamului – adică a limbii şi credinţei strămoşeşti, precum şi a gliei din care-şi asigură fiinţarea.

Hegemonia maghiară, tătărească, poloneză şi germană mai întâi, apoi cea otomană şi cea rusească, au lăsat locul dominaţiei mediatizate a unor greci şi apoi a unor evrei, care s-au înstăpânit pe cele trei Principate, în calitate de mandatari ai celor trei mari puteri interesate de bogăţiile descoperite de ocupanţi în cursul numeroaselor operaţii militare desfăşurate pe teritoriile Moldovei, ale Transilvaniei şi ale Ţării Româneşti în cursul confruntărilor dintre Turcia, Rusia şi Casa de Austria, între 1700 şi 1848.

Între 1848 şi 1918, Poporul Român a parcurs un drum sănătos al eliberării, independenţei şi unirii teritoriilor sale într-un singur Stat. Epoca interbelică a consolidat acest proces, dar nelegiuirile nazisto-comuniste au lovit grav România. Ocupaţia rusească sub mască marxistă a cauzat suferinţe cumplite Românilor, atât pe plan spiritual-moral, cât şi material.

Până în 1940, Occidentul nu a mai cunoscut de secole tragedia şi umilinţa ocupaţiei străine. El s-a bătut de secole pentru a cuceri, noi ne batem pentru a supravieţui. Ca şi în trecut, avem credinţă în dreptatea noastră şi în izbânda noastră.

Desăvârşirea Statului Român în 1918 a fost atât de tardivă din cauza expuneri constante la valurile succesive de năvălitori şi a poftei de dominaţie a statelor vecine constituite de aceştia. Vreme de o mie de ani, aceste state, au împiedicat şi s-au împotrivit existenţei şi evoluţiei statelor româneşti spre unire. Lupta continuă pentru apărarea graniţelor şi pentru conservarea propriei identităţi i-a obligat pe Români să joace un rol de paznici ai civilizaţiei europene.

Întârzierea în privinţa structurării statului şi a dezvoltării economice şi sociale  –oricât de nobilă ar fi fost misiunea noastră de sacrificiu în favoarea Europei– este una din cauzele neajunsurilor noastre istorice şi actuale. România de astăzi, doar parţial realizată teritorial, continuă să fie victima aşezării ei geografice: a fost şi este la răscrucea marilor imperii. Relaţiile dintre acestea se fixează pe expansiunea influenţei. Azi ne aflăm, ca şi în 1914, în punctul de convergenţă a trei vectori de expansiune, cărora trebuie să le facem faţă.

Singura noastră posibilitate de a ne salva graniţele imemoriale şi fiinţa naţională este să dobândim o pondere strategică suficientă pentru a deplasa spre Nord şi Est acest punct de convergenţă. Trebuie să dobândim masa critică necesară pentru a stabili noi înşine cu cine şi cum să deplasăm acest centru de convergenţă. Nu ne e permis să repetăm greşeala – făcută de mai multe ori în trecut – de a ne bizui pe alianţe dezinteresate  cu Marile Puteri. Trebuie să-i convingem pe vecinii noştri, de care suntem legaţi de aceleaşi pericole mai mult decât de o veche prietenie, de necesitatea absolută de a crea un front comun împotriva expansiunii tot mai agresive a imperiului mongolo-rus. O altă stăpânire rusească i-ar reduce pe unguri şi pe români – singurele popoare ne-slave din „zona de influenţă” a Rusiei – la rangul de curiozităţi folclorice pentru turişti.

România nu se poate  lansa  într-un astfel de program geopolitic  dacă nu posedă un stat puternic prin susţinerea lui de către întreaga Naţiune, utilat  cu mijloace performante de acţiune.

De aceea, se impune reconstituirea unei forţe armate credibile – în sensul capacităţii de disuasiune. Pentru aceasta, cerem:

– reintroducerea serviciului militar obligatoriu, pe modelul elveţian şi israelian.

– introducerea în şcolile medii a unor programe de educaţie bazată pe sport, care să pregătească tineretul pentru apărarea Ţării.

– cursuri obligatorii pentru a-i înzestra pe cetăţeni cu capacitatea de a identifica,demonta şi combate războiul psihologic şi hibrid.

– luarea tuturor măsurilor de asigurare a nevoilor populaţiei militare şi civile pentru o perioadă de doi ani, pentru a preveni dezorganizarea şi neajunsurile proclamării stării de război.

Toţi aliaţii noştri potenţiali vin şi pleacă. Noi, Românii, suntem condamnaţi la relaţii permanente cu Marea Putere care este Rusia. Interesul nostru, bine înţeles, este să ne menajăm relaţiile de bună înţelegere cu această ţară. De aceea, trebuie să negociem în mod continuu cu Moscova pentru a lichida toate problemele pendinte ale contenciosului ruso-român.  Noi vedem acest lucru ca trebuind să se desfăşoare pe mai multe planuri:

  1. Cel punctual, care priveşte drepturile patrimoniale ale Românilor care au depus bunuri de valoare în Bancă în 1917, precum şi ale Statului Român cu privire la aurul din depozitele Băncii Naţionale.
  2. Tratative axate pe soluţionarea definitivă a problemei relative la drepturile noastre teritoriale: Basarabia, Bucovina şi Transnistria; la drepturile noastre asupra celorlalte teritorii româneşti ocupate de la Pacea de la Kuciuk Kainargi până la 1812.
  3. Luarea în seamă a interesului legitim al Rusiei. România, pentru a-şi obţine drepturile ei legitime şi indiscutabile, nu doreşte să fie constrânsă permanent la alianţe anti-ruseşti.

Faţă de alte Puteri trebuie să ne determinăm cu fermitate voinţa de a nu mai fi monedă de schimb în jocul lor strategic.

Suntem pro-europeni convinşi, dar considerăm că nu s-a negociat o aderare convenabilă la Uniunea Europeană, acceptându-se condiţii împovărătoare şi inechitabile.

Toate aceste împrejurări externe trebuie să ne determine la definirea de poziţii puternice şi adecvate structurilor Statului: Justiţie, Armată etc. şi ale organizării social-economice.

VIZIUNEA PCG

Viziunea PCG se bazează pe conceptul iudeo-creştin despre om şi pe răspunderea acestuia în faţa lui Dumnezeu. Omul este o creaţie divină, şi nu măsura tuturor lucrurilor. Politica PCG urmăreşte să asigure binele comunităţii şi să ofere fiecărei persoane condiţii optime pentru a-şi atige scopul ultim (şi unic) al fiecărui creştin: mântuirea în eternitate.

PCG consideră urgent necesare:

– Refacerea României autentice, distruse de orânduirea de natură criminală şi de obârşie străină, care a dăinuit între 30 Decembrie 1947 şi 22 Decembrie 1989, în continuare desfigurată prin „tranziţie” de structurile care asigură perenitatea beneficiarilor fostului sistem, doar oficial abolit;

– Încurajarea în societatea românească a credinţei creştine şi a ataşamentului faţă de Biserică;

– Insuflarea în inimile cetăţenilor a simţului datoriei civice şi a dragostei faţă de Ţară şi Familie;

– Întărirea Familiei, care să pună baza educației creștine patriotice, pentru formarea de caractere puternice;

– Eliminarea prin mijloace legale din viața publică a persoanelor compromise moral și profesional;

– Reabilitarea învățământului: comisie de evaluare a măsurilor preconizate; selecționarea după caracter și competență a cadrelor didactice. Asigurarea unei stabilităţi de durată a învăţământului printr-o legiferare în consens naţional transpartinic;

– Reclădirea societăţii de jos în sus, prin aderarea la principiile creştine, impunerea moralităţii în structurile politice și în relațiile sociale.

– Fondatorii PCG sunt animați de hotărârea de a reface clasa politică pe temeiul promovării adevărului, moralității, competenței și dăruirii pentru binele general.

PCG este un partid conservator, creştin-democrat radical, întemeiat pe proiectarea spre viitor, prin cumulări selective, a valorilor tradiţionale, care fundamentează deopotrivă demnitatea omului, Specificul Românesc şi Civilizaţia Europeană.

PCG urmăreşte ca activitatea politică să fie, ca orice activitate umană, subordonată integral moralei creștine; supunerea intereselor egoiste, de grup sau de partid, intereselor generale și binelui comun. PCG acționează pentru păstrarea şi consolidarea valorilor democratice fundamentale, inspirate de creştinism.

PCG apără principiilor creştine, cărora omul le datorează viaţa, sănătatea, libertatea şi demnitatea persoanei.

Sunt imperativ necesare: Reluarea firului întrerupt al continuității istorice şi statale –  prin închiderea totală și definitivă a parantezei sovieto-marxiste din viaţa Statului şi a societăţii româneşti.

–  Reîntregirea României în graniţele internaţional recunoscute de la 1 Septembrie 1939, anularea consecinţelor Pactului Ribbentrop-Molotov și restituirea teritoriilor răpite de Rusia după Pacea de la Kuciuk-Kainargi (1774).

– Restaurarea democraţiei prin revenirea la ordinea constituţională monarhică voită de români, înlăturată cu forţa de ocupantul străin la 30 Decembrie 1947. Vom identifica rapid o soluţie conformă cu interesul naţional şi voinţa poporului la chestiunea carenţei dinastice.

– Restabilirea urgentă a drepturilor social-politice ale deţinuţilor politici şi ale familiilor acestora, compensarea morală şi materială a suferinţelor îndurate în apărarea credinţei strămoșești, a naţiunii române și a democraţiei.

– Restituirea integrală a proprietăţii private, baza independenţei personale a cetățenilor, a unei activităţi economice competitive şi a bunăstării generate de aceasta.                                                                                                                                  – Regenerarea ţesutului social şi refacerea solidarităţii naţionale, promovarea dragostei frățești.

– Eliminarea prin mijloace legale a sechelelor instituţionale ale totalitarismului marxist, realizarea reconcilierii naţionale prin lustraţie.

– Statornicirea prin toate mijloacele, în primul rând prin cele educative, a unei ierarhii de valori în care pe primul loc să fie cele spiritual-morale.

-Măsuri de formare a unui cadru economic și financiar capabil să pună în valoare bogățiile Țării și să oprească „hemoragia” de energii, talente și inteligențe.

– Reaşezarea pe temeiuri morale şi materiale sănătoase a economiei  naţionale, de care depind împlinirea spirituală și materială a românilor, precum şi armonia relaţiilor dintre cetăţeni.

– Măsuri de combatere a crizei instituționale, prin crearea cadrului normativ adecvat și urmărirea scopurilor specifice fiecărei instituții.

CORUPŢIA şi TOTALITARISMUL MARXIST

Actuala corupție , cu consecințele ei, nu este un fapt nou, ci constituie o caracteristică constantă a totalitarismului marxist. Demodarea „referințelor” marxiste nu a modificat esența și metodele dominației de tip sovietic.  Toate formațiunile care s-au prevalat de gândirea lui Marx au cucerit, au exercitat puterea și au păstrat-o recurgând sistematic la omucidere (individuală sau colectivă), la jaf, la tâlhărie și fraudă.

Regimurile pretins democratice care au preluat asupra lor „tranziția” către democrație nu sunt decât niște false democrații,  în sensul că mimează strict procedural ritualul democrației: împărțirea parlamentului între putere și o opoziție factice; rocadă între acestea – alternanța fiind organizată de serviciile secrete la buna înțelegere cu părțile interesate. Toate acestea îngăduie aceluiași grup social –  care asigură continuitatea regimului teoretic abolit o dată cu eliminarea „tiraniei roșii” – să guverneze fără a se reforma pe sine și a schimba funcționarea sistemului oficialmente dispărut.

Pentru motivele de mai sus, sistemul comunist este – ca şi „emanațiile” sale –  orânduirea politică a crimei organizate și cade sub incidența Codului Penal din țările civilizate. Comuniștii sunt niște răufăcători profesioniști specializați în asasinat, banditism și înșelătorie, al căror scop real este acapararea tuturor bunurilor, bogățiilor și veniturilor  acelora pe care îi supun cu forța și îi stăpânesc prin diversiune și teroare.

Acești deținători ai domeniului rezultat din etatizare, îl stăpânesc în calitate de „împuterniciți” ai „poporului” – definit ca „expresie a clasei muncitoare” – și-l folosesc după bunul lor plac ca uzufructuari.

Noii deținători ai puterii, proveniți tot din casta celor numiți de Stalin spre a exercita în numele lui puterea la București, au procedat, după 1989, la „reforme” menite să oculteze împărțirea între ei a pradei prin „privatizări”, „restituiri” și alte trucuri juridice care au avut ca efect ieșirea din indiviziune și constituirea imenselor latifundii de care se bucură ei astăzi.

OBIECTIVELE GENERALE

PCG are ca obiectiv general dezvoltarea României pe plan politic, economic şi social, conform cu şase principii fundamentale: libertate, dreptate, unitate, echitate, demnitate şi responsabilitate.

PCG promovează pe plan politic construirea unei democrații autentice, prin refacerea instituțiilor sale fundamentale la toate  nivelurile, prin scoaterea statului din mâinile partidelor și ale persoanelor care s-au dovedit incapabile şi lipsite de voinţa de a înfăptui tranziția promisă amăgitor de cei care au acaparat puterea prin lovituri de forță („mineriadele”);

Metodele pe care le vom folosi pentru a reconstrui economia, comerțul și finanțele țării sunt cele care au dat deja în alte țări cele mai bune rezultate în situații de criză şi de tranziţie de la totalitarism la democraţie.

Treizeci de ani de tranziție ne-au dovedit că formațiile actualmente la putere nu au nici intenția reală, nici competența necesară pentru a proceda la o restituire echitabilă și completă a proprietății private. Statul Român nu poate fi în mod serios creditat cu intenția de a reconstitui structura economică bazată pe proprietatea privată. Noi avem în vedere constituirea unui organism financiar autonom (Casa Autonomă pentru Restituirea Proprietății Private, CARPP). condus de cadre a căror probitate și competență sunt confirmate de o solidă carieră profesională, recrutate prin concurs de marile bănci și intreprinderi prezente pe piața românească.

Vom veghea la depolitizarea instituțiilor publice – începând cu administrațiile locale – pentru a le reda independența și a le facilita revenirea la vocația lor de factori de putere intermediari (rolul lor trebuie modelat pe principiul subsidiarității, pentru o bună distincţie între puterea centrală și libertatea de acţiune de care are neapărat nevoie puterea locală).  Astfel se poate trece la implicarea reală a cetățenilor în procesele decizionale la nivelul la care sunt chemați să participe direct, la acțiunile de care sunt legate interesele lor.

Administrația locală va trebui să învețe să se comporte responsabil, modificându-și comportamentele după exigențele și nevoile interlocutorilor zilnici, ca să ajungă la implicarea populației locale în toate procesele premergătoare deciziilor de luat, și, mai ales, în procesele decizionale finale.

Sistemul judiciar va fi reorganizat astfel încât să fie la toate nivelurile independent de factorii politici, corect, incoruptibil, eficace și egal accesibil tuturor cetăţenilor. Respectul față de Lege trebuie să fie sacru, asigurând respectarea hotărârilor, prevenirea ilegalităților și celeritatea acoperirii prejudicilor.

Reconstruirea țesutului social cerut de renașterea unei societăți civile cu adevărat independente și puternice pentru a deveni la toate nivelurile interlocutorul permanent și credibil al puterii politice. Dialog social instituţionalizat, deschis şi constant între cetăţeni, administraţie, patronate, sindicate şi societatea civilă; vom încuraja o participare cetăţenească activă, inclusiv prin formare civică permanentă şi prin dezvoltarea culturii politice.

În dorinţa de a contribui la consolidarea Democraţiei, PCG va acţiona pe căi legale pentru a bloca apariţia de ştiri false în presă şi pentru a preveni şi a respinge orice monopol în domeniul informaţiei şi a tot ceea ce înseamnă comunicare publică

La treizeci de ani de la așa zisa „prăbușire” a comunismului, hegemonia stângii revoluționare continuă să se manifeste în toate statele care i-au permis comunismului să se erijeze în campion al democrației după ce a pierdut Războiul Civil din Spania. În 1945 înfrângerea lui Hitler a fost ocazia întăririi acestei imposturi, URSS neezitând să se prezinte ca învingător la nivelul universal al fascismului, trecând sub uitare faptul că Germania a capitulat pentru că nu mai putea face față bombardamentelor anglo-americane și că Japonia s-a predat imediat după lansarea bombei atomice de la Hiroshima, înainte ca URSS să-i fi declarat război. Și astăzi Moscova se laudă cu numărul de victime cu care a plătit prețul înfrângerii nazismului – număr despre care este util să amintim că rușii l-au sporit de la cele șapte milioane de morți, cât declarau în 1947 că au pierdut (în filmul făcut de Aliați despre procesul de la Nuremberg încheiat în iunie 1946), la 25.000.000, la împlinirea a 50 de ani de la invadarea Uniunii Sovietice de către Wehrmacht !

PCG promovează pe plan economic dezvoltarea durabilă a României şi recuperarea rapidă a decalajului faţă de Europa de Vest, prin:

  1. Propunem clădirea – cu fonduri europene – a unei noi Capitale a României în centrul ei geografic şi realizarea unei axe majore de infrastructură Nord-Sud cu sub-traversarea Carpaţilor Sudici prin Tunelul Tămaşul Mare, lung de 5 km la cota de 900 m şi de 3,5 km la cota de 950 m de la nivelul mării, care va lega Ţara Bârsei de Muntenia ;
  2. Economie competitivă pe plan global, bazată pe antreprenoriat, creativitate şi investiţii substanţiale în cercetare şi dezvoltare şi în sectoarele generatoare de locuri de muncă cu înaltă valoare adăugată;
  3. Cadru legal şi fiscal corect, transparent, eficient şi predictibil pentru toţi investitorii (autohtoni şi străini), inclusiv prin bugetare multi-anuală, dezvoltarea pieţei de capital şi stimularea parteneriatelor public-privat;
  4. Infrastructură modernă şi sigură pentru conectarea eficientă a tuturor cetăţenilor la oportunităţile civilizației şi pentru folosirea potenţialului turistic românesc. Investiţii masive în autostrăzi, căi navigabile și ferate, aeroporturi, metrouri, transport urban şi metropolitan;
  5. Cadru performant de gestiune a investiţiilor în infrastructura publică şi a achiziţiilor publice la nivel naţional, regional şi local, de la definirea priorităţilor şi evaluarea proiectelor la execuţia şi monitorizarea lor;
  6. Centre urbane și rurale dinamice, cu un grad înalt de calitate a vieţii, şi politici integrate de dezvoltare durabilă în zonele metropolitane. Pentru o mai bună apropiere a administraţiei de locuitori, odată cu regândirea euroregiunilor de pe teritoriul României, propunem refacerea judeţelor istorice abuziv desfiinţate de regimul comunist;
  7. Agricultură modernă, cu satisfacerea consumului intern prin producţia locală, încurajarea asocierii pentru creşterea productivităţii, servicii integrate pentru micii fermieri, finanţarea infrastructurii agricole comune, inclusiv sisteme de irigaţii moderne şi funcţionale, promovarea sistemelor de distribuţie şi comercializare echitabile şi eficiente şi dezvoltarea agriculturii organice. Vom revitaliza activitatea agricolă prin repopularea satelor și renașterea activităților profesionale conexe vieții rurale – inseparabile de dezvoltarea agriculturii  pe baze private – , adică prin formarea de unități de producție agare de talie rezonabilă care să le garanteze împotriva riscurilor specifice activităților (cultura cerealelor, creșterea vitelor, a oilor, horticultură etc.). Vom stimula prin bănci specializate constituirea de unități de producție a căror rezultate anuale să fie de natură a le îngădui să facă față restituirii anuităților de credit și necesității creșterii autofinanțării. România se bucură de o mare varietate de fructe foarte căutate peste granițe din pricina parfumului care le deosebește de cele ale statelor a căror producție este de mai multă vreme cunoscută, precum Grecia, Turcia, provincile din sudul Italiei.  Această situație le este deosebit de favorabilă proprietarilor de livezi și grădini, care, însă, nu au dobândit încă simțul comercial necesar plasării pe piețele externe a unei producții de mare calitate. România trebuie să devină rapid un exportator important de fructe, căci în privința derivatelor alcoolice ale acestora a ajuns la performanțe care-i situează pe producătorii de vin și de alcool din fructe la un înalt nivel pe piața externă. Potențial avem, este excelent, dar ne lipsește în multe privințe priceperea şi curajul;
  8. Întreprinderi mici şi mijlocii puternice, susţinute printr-un sistem administrativ eficient şi prin programe de investiţii dedicate producerii şi comercializării, inclusiv pe pieţele externe de, servicii şi produse finite inovatoare;
  9. Sector energetic robust, eficient şi nepoluant, prin management strategic, investiţii private, creşterea transparenţei companiilor energetice de stat şi modernizarea capacităţii de producţie, interconectare, transmisie şi distribuţie, pentru asigurarea autonomiei energetice a României;
  10. Direct legată de dezvoltarea sistemului terţiar este protecţia mediului şi a biodiversităţii. În acest sens suntem pentru înfiinţarea unui organism de control al produselor şi serviciilor care să asigure succesul global al produselor sectorului primar din România prin armonizarea diverselor activităţi cu calitatea cerută. Adaptarea la schimbările climatice, dezvoltarea economiei circulare, valorificarea deşeurilor, ameliorarea calităţii aerului, a apelor şi a solului, protejarea pădurilor, reabilitarea siturilor contaminate şi evaluarea strictă a tuturor proiectelor cu riscuri majore de mediu ;
  11. Sprijinirea proprietarilor de păduri prin anularea impozitului, paza şi administrarea judicioasă şi gratuită, făcută de instituţiile Statului ;
  12. Sprijin direct pentru cei ce practică agricultura ecologică;
  13. Vom pune în funcţie un sistem de pensii care va relua tradiţia sistemului care exista la răsturnarea democraţiei de către comunişti. Acesta îi va include pe toţi cei care au muncit într-un sistem unic , ale cărui versiuni să acopere toate profesiunile active şi pasive. Vom alinia pensiile foştilor deţinuţi şi a acelor prigoniţi sub sistemul comunist, într-un prim studiu, la pensiile speciale, urmând ca acestea să fie desfinţate atunci când nivelul lor paradigmatic şi secretul cu care sunt învăluite vor putea fi abandonate. Sistem de pensii sustenabil, inclusiv prin promovarea unor politici de stabilizare demografică, utilizarea eficientă a forţei de muncă şi economisirea individuală pe parcursul vieţii active. Susţinem eliminarea pensiilor nelegitime (speciale etc.);
  14. Vom impune o responsabilitate maximă în atragerea şi gestionarea fondurilor europene pentru toate proiectele menționate mai sus. Vom elimina indolenţa actuală, ce trădează interesul naţional.

PCG promovează pe plan social o Românie  demnă, de care fiecare cetăţean să poată fi mândru, prin :

  1. Educaţie performantă prin modernizarea infrastructurii, stabilizarea curriculară şi dinamizarea colaborării între şcoală şi ceilalţi furnizori de educaţie, întărirea legăturilor mediului academic cu piaţa muncii. Promovarea sănătăţii fizice şi mentale prin sport. Perfecţionarea învăţătorilor şi profesorilor, cu accent pe moralitatea şi responsabilitatea actului educativ. Şcoli de arte şi meserii sprijinite de companiile interesate în fiecare judeţ. Aceasta trebuie să implice şi mediul academic (institute de cercetare, Academia Româna, etc.) ; Vom stimula ridicarea nivelului educativ şi comportamental prin favorizarea refacerii unor instituţii de învăţământ care să producă absolvenţi din rândul cărora să apară membrii calificaţi ai unei elite capabile să ducă mai departe valorile pe care se bazează cea mai înaltă tradiţie. Avem în vedere colegii precum fostele licee militare, care educau pe tinerii lor elevi în spiritul bunului exemplu, care s-au ilustrat pe front şi în vremurile tulburi de după al doilea Război Mondial printr-o ţinută exemplară, care i-a erijat în modele sociale. Vom acţiona pentru ca tot mai mulţi români să preia modelul şi idealurile elitei româneşti care a realizat România Mare; Învăţământul la distanţă pentru copiii din zonele izolate şi din Diaspora. Creşterea ponderii istoriei în învăţământ cu introducerea şi a istoriei regionale şi locale în şcoli; Vom colabora cu organizaţiile neguvernamentale care acţionează pentru respectarea principiilor moralei creştine în educaţia minorilor în şcolile din România;
  2. Sistem de sănătate organizat temeinic, funcţional şi eficient în întreaga Ţară, cu un cadru de performanţă bazat pe monitorizare şi evaluare riguroase, un sistem optim de motivare pentru personalul medical, infrastructură adecvată şi un rol crescut pentru mecanismele de prevenţie. Eliminarea dezordinii din sistemul medical;
  3. Cultură şi industrii creative dezvoltate, bazate pe reglementarea statutului artistului, promovarea interesului pentru cultură la nivelul publicului larg;
  4. Incluziune socială şi pe piaţa muncii a grupurilor marginalizate pentru asigurarea unor şanse egale în viaţă, inclusiv prin servicii integrate pentru familii; Responsabilitate socială prin sprijinirea celor în nevoie, prin iniţiative individuale şi ale organizaţiilor civice;
  5.  O preocupare fundamentală va fi repatrierea cetăţenilor români alungaţi de opresiunea cripto-comunistă, de corupţia şi dezordinea din Ţară. PCG va coopera cu organizaţiile neguvernamentale care acţionează în acest demers de importanţă şi urgenţă naţională maxime;
  6. Combaterea tuturor formelor de discriminare. Se va recurge la vechea soluție românească privind dreptul minorităților, așa cum a fost ea aplicată începând cu Anii ’20 ai Sec. XX. Soluţia românească a fost apreciată şi elogiată de toţi autorii de drept public ; Se va desfiinţa aşa-numitul „Consiliu Naţional pentru Combaterea Discriminării”;
  7. PCG va acţiona pentru a sprijini Biserica în efortul său de a întări credinţa în Neamul Românesc, inclusiv prin şcoli, organizate în comun, de debolşevizare a cetăţenilor, de educaţie religioasă, civică, istorică; se va dezintoxica presa şi arta de tot ceea ce a rămas din teroarea iacobinismului şi marxismului;
  8. Revenirea, în Parlament, ca Senatori de Drept, a Ierarhilor Bisericilor, precum şi a unor academicieni, savanţi şi personalităţi, fără a fi membri în partide politice;
  9. Reintroducerea serviciului militar/civic obligatoriu de un an, cu scurte stagii periodice, de o lună pe an, de instruire militară şi cetăţenească a tinerilor, depregătire pentru apărarea faţă de atacuri clasice sau hibride, faţă de manipularea prin mijloace de comunicare;
  10. Vom insista pe lângă organele comunitare (UE, Consiliul Europei etc.) pentru adoptarea unor rezoluţii care să trateze sistemul comunist (şi variantele sale) în acelaşi fel în care au fost trataţi naziştii şi fasciştii. De asemenea, vom milita pentru recunoaşterea ca victime ale comunismului a tuturor celor care au luptat împotriva comunismului.
  11. România slujeşte nu doar crezul naţional, dreptul de conservare şi onoare al Poporului Român, dar slujeşte, ca şi în trecut, prin lupta şi sacrificiile sale, civilizaţia însăşi, de care Apusul nu poate fi străin. Vom solicita UE, împreună cu alte Ţări din Europa de Est, să ne trateze ca victime ale comunismului, să primească în organismele sale de conducere, drept consilieri calificaţi, luptători anti-comunişti. Sacrificiile noastre au salvat Franţa şi Germania de ororile comunismului, îngăduindu-le să renască după suferinţele aduse de nazism. Avem dreptul istoric la compensaţii pentru sacrificiile făcute de noi şi care le-au asigurat ani de pace şi linişte;
  12. Ne opunem forţelor centrifuge stimulate de modele ideologice distructive care urmăresc nimicirea tradiţiei şi identităţii;
  13. Cerem lustraţie în serviciile secrete şi re-organizarea acestora în concordanţă cu necesităţile actuale, cu restrângerea numărului de colaboratori;
  14. Armată respectată, dotată şi remunerată corespunzător, prin alocări bugetare conforme cu angajamentele României în cadrul tratatelor internaţionale.

PCG apără viaţa, moralitatea şi sănătatea.

  1. Omul nu poate fi despărţit de Dumnezeu, nici Politica de Morală. Progresul material nu cere eliminarea credinţei şi moralei din viața societăţii. Educaţia creştină şi participarea la viaţa Bisericii au ridicat şi au întărit demnitatea persoanei umane;
  2. Vocaţia Occidentală a Naţiunii Române nu cere imitarea slugarnică a modelelor ideologice distructive, care urmăresc nimicirea Tradiţiei și destructurarea societății;
  3. PCG doreşte să fie o forţă perenă ce apără Identitatea Naţională a Poporului Român, întemeiată pe civilizaţia creştină ;
  4. PCG susţine Familia drept Celula Fundamentală a societăţii, iar căsătoria drept uniunea naturală între un Bărbat şi o Femeie, pe durata întregii vieţi ;
  5. PCG este împotriva concubinajului, se opune legalizării „căsătoriilor” între persoane de acelaşi sex. A tolera nu înseamnă că nu există criterii ale binelui şi normalităţii. Faptele de dezordine morală trebuie interzise în public;
  6. PCG este împotriva avorturilor;
  7. PCG –în consens cu tot mai mulţi savanţi – consideră respingătoare cercetările pe fetusul uman;
  8. Considerăm că legiferarea prostituţiei este contrară moralităţii şi sănătăţii;
  9. Eutanasia este exclusă din motive morale;
  10. PCG cere eliminarea violenţei şi pornografiei de la televiziune, din presă şi din internet;
  11. Este necesară sancţionarea celor din presă care corup limba română.

   PCG vrea o Românie demnă în Familia Naţiunilor, prin:

  1. Aliat de încredere în cadrul NATO şi membru puternic al Uniunii Europene;
  2. Partener strategic pentru SUA pe plan militar, economic şi academic;
  3. Vom milita pentru colaborarea fructuoasă între Uniunea Europeană, Statele Unite ale Americii şi Marea Britanie;
  4. Sprijin economic şi politic real pentru integrarea europeană accelerată a ,,Republicii Moldova” prin soluţii pragmatice şi de impact pentru re-unificare;
  5. Relaţii economice internaționale solide, bazate pe promovarea interesului naţional și a cooperării internaționale;
  6. România va juca un rol activ în marile transformări globale în prezent şi viitor. Va lua parte constant la identificarea şi punerea în practică a soluţiilor spre asigurarea păcii şi stabilităţii la nivelul local şi international;
  7. Avem în vedere implicarea serioasă în acţiunea de reconciliere istorică a poporului român cu poporul maghiar; vom cere Ungariei să prezinte scuze oficiale pentru actele săvârşite faţă de Români în timpul regimului de apartheid impus în Transilvania până în 1918 şi a ocupaţiei din anii ’40 ai secolului XX. Vom căuta să ajungem la un consens care să permită Ungariei să considere Actul Unirii de la 1918 ca firesc, moral, în spiritual civilizaţiei creştine. Vom acorda o atenţie deosebită minorităţilor maghiare şi secuiască, pentru ca acestea să se simtă respectate şi protejate în România;
  8. Vom acţiona pentru abandonarea de către Rusia a politicii hegemonice în zona noastră. Vom combate prin alianţe locale sau regionale orice tendinţe hegemonice care ar tinde să se substituie imperialismului rusesc. Vom cere Rusiei să exprime scuze pentru toate nedreptăţile ce le-a făcut Poporului Român. Vom cere restituirea imediată a Tezaurului găzduit la un fost Aliat. Vom cere ca Rusia să sprijine în mod sincer dezrobirea Basarabiei, să oprească încercarea  de dominaţie asupra Bisericii Ortodoxe de acolo şi să contribuie direct la re-aducerea Teritoriilor Româneşti din Răsărit între Fruntariile Statului Român, aşa cum au fost la 1 Septembrie 1939;  Vom stărui ca relaţiile noastre cu Rusia să fie de competenţa României, pentru a putea conveni, în mod bilateral şi pe baza experienţei noastre istorice, modalităţile unei înţelegeri echitabile şi durabile. Vom solicita şi sprijinul aliaţilor noştri pentru a rezolva diplomatic contenciosul româno-rus; Rusia trebuie să înţeleagă că este mai puţin costisitor pentru ea să cadă la înţelegere cu noi, decât să ne ducă la o neîncredere care să facă din România un candidat permanent la alianţe anti-ruseşti. Scopul acestei companii diplomatice constă în a aduce Rusia la concluzia că este mai profitabil pentru ea să recunoască discret, dar cu seriozitate alterările politice şi teritoriale pe care ni le-a impus cu forţa de la Pacea de la Kuciuk-Kainargi încoace;
  9. Vom cere statelor membre ale Uniunii Europene şi ale celorlate organizaţii internaţionale să modifice Declaraţia Universală a Drepturilor Omului prin adăugirea a două articole care să incrimineze: deportarea băştinaşilor şi modificarea graniţelor imemoriale; Relaţiile interetnice dintre naţiunile vecine să fie întemeiate pe reciprocitatea drepturilor şi obligaţiilor populaţiilor vizate;
  10. Vom acţiona stăruitor pentru realizarea aspiraţiilor neîndeplinite de schimbarea politică din 1989. Vom şterge urmele bolşevizării rămase în nume de instituţii, străzi, cluburi sportive etc.; Vom asigura aplicarea Punctului 8 al Proclamaţiei de la Timişoara. Vom urgenta „Procesul Revoluţiei” şi „Mineriadei”; vom solicita o Comisie din Parlamentul European care să cerceteze şi să identifice vinovaţii de tergiversarea acestor procese timp de trei decenii; Vom pleda stăruitor pentru un proces al comunismului, aşa cum s-a procedat în cazul nazismului;
  11. Milităm pentru ca Uniunea Europeană să specifice în viitoarea ei Constituţia importanţa rădăcinilor creştine ale civilizaţiei europene;
  12. Vom cere ca Internaţionala Creştin Democrată să-şi reia numele său originar.

Implicarea Bisericii şi a creştinilor in politică.

PCG este apropiat de Forumul Civic Creștin din România și împărtășește poziția acestuia cu privire la căile de ieşire din criza morală în care se află Poporul Român. Această criză a început în civilizaţia noastră odată cu aşa-zisa „emancipare” de sub autoritatea Bisericii, de sub orice autoritate, propagată de raţionalismul iacobin şi de materialismul marxist. Anarhia nu a putut fi susţinută pe plan teoretic, dar, din păcate, pe planul mentalităţii şi al comportamentului individualist ea face astăzi ravagii în întreaga societate.

Tot mai mulţi oameni responsabili înţeleg că lipsa credinţei în Cristos este cauza principală a dezastrului în care trăim.

Cum politica afectează – în bine sau în rău – toate aspectele vieţuirii, este azi tot mai necesară, chiar imperativă, implicarea creştinilor, inclusiv a Bisericii, în viaţa cetăţii.

Scopul fiecărui creştin este mântuirea, dar aceasta nu se poate obţine decât prin dragoste şi fapte bune faţă de semeni şi, deci, faţă de societate. Un creştin sincer trebuie să participe cu toată priceperea şi zelul său la activitatea politică, deoarece aceasta este un instrument al mântuirii sale.

Biserica trebuie, în cadrul menirii sale mântuitoare, să-i îndemne pe creştini, a fi deschişi dragostei faţă de Aproapele, să-i determine să fie cinstiţi, loiali comunităţii.

Biserica, însă, trebuie să fie deasupra poziţiilor partizane, ea nu trebuie să se identifice cu o anumită doctrină sau cu un anume partid politic. Menirea Bisericii, este mântuirea sufletelor; nu poate să fie înlocuită cu preocuparea pentru realizarea unei societăţi pământeşti. Dar nici dezinteresarea totală a Bisericii faţă de treburile Cetăţii, de binele societăţii pământeşti nu este permisă.

Biserica trebuie să furnizeze societăţii, partidelor politice un număr cât mai mare de oameni, spiritual puternici, care, pe baza Credinţei în Dumnezeu, sunt capabili să pună interesul general deasupra celui personal.

APROBAT de

Comitetul de Inițiativă Națională

prin Hotărârea nr. 1 din 29 Octombrie 2018

Doneaza si contribuie la schimbare

Despre PCG

PCG este persoană juridică română, de drept public, înregistrată ca partid politic. Îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu Constituţia României, legislaţia română în vigoare, prezentul Statut şi regulamentele interne. PCG urmărește numai obiective politice.

  • Calea Victoriei  Nr. 155, Blocul D. 1, Tronsonul VI (Scara VI ), Etajul II
  • 004 0734 550 603
  • contact@partidulcorecteiguvernari.ro

Link-uri rapide

  • Despre PCG
  • Program politic
  • Statut
  • Inscrie-te
  • Doneaza
  • Noutati
  • Contact

Ultimele noutati

“Țara mea de glorii,                                 Țara mea de dor…”

“Țara mea de glorii, Țara mea de…

  • PCG
  • 28 nov. 2022
Doamna Doctor Zaharia ne-a dăruit și un Priveghi fără egal

Doamna Doctor Zaharia ne-a dăruit și un…

  • PCG
  • 28 nov. 2022
Centenar VASILE LUCACIU (1852-1922) EROU al NAȚIUNII ROMÂNE

Centenar VASILE LUCACIU (1852-1922) EROU al NAȚIUNII…

  • PCG
  • 28 nov. 2022
În semn de omagiu pentru Sfinții închisorilor, Expoziția Monumentele Basarabiei furate la Râmnicu Sărat

În semn de omagiu pentru Sfinții închisorilor,…

  • PCG
  • 21 nov. 2022
Vai de comunism (pentru nostalgicii acestuia)

Vai de comunism (pentru nostalgicii acestuia)

  • PCG
  • 18 nov. 2022
Partidul Corectei Guvernari ( PCG ) @ Toate drepturi rezervate.